torsdag den 5. juni 2014

Låneservices på nettet

Lånemarkedet kan være uoverskueligt for mange, specielt i takt med at der kommer flere og flere lånefirmaer til. De seneste år er Lånio, Lendme, Bank Norwegian og Santander alle begyndt at tilbyde dig lån uden sikkerhed, på alt fra 5.000 - 400.000 kr.

Spændet er stor og når alle forbrugere har individuelle krav, er det store spørgsmål hvem der kan hjælpe dig videre. Denne artikel har fokus på de låneservices på nettet, der netop hjælper med at skabe overblik og gennemskuelighed.


Få overblik over lånemulighederne

Alle forbrugere kan lave en søgning på Google og udfylde en ansøgning hos den første og bedste udbyder. Det er nemt, men bestemt ikke det rigtige.

Hvem ved om udbyderen er den bedste til dine behov? Om du kunne søge flere penge andre steder? Eller om du overhovedet får den bedste rente du kan opnå.

De ubekendte faktorer er mange og det er netop derfor du skal skabe overblik over lånemulighederne. Kun derved kan du komme på rette vej.

Jeg vil gerne henvise dig til to relativ nye, men gode services for dig som låner. De hedder ST Lån og Termino. Slutproduktet er meget lig hinanden, men servicen er ret forskellig. De gør det enkelt at overskue lånemarkedet online.


Stlaan.dk - lån efter dine behov

På Stlaan.dk har de et stort fokus på dine behov som låner. Det betyder at du kan se oversigter over relevante låneudbydere, uanset om du søger 10.000, 50.000 eller 100.000 kr., med information om renter, vilkår, krav, svartider og meget mere.

Det giver en stor gennemsigtighed som mange lånere bør værdsætte. Det er nemlig helt unikt at du nu kan se, HVOR du kan ansøge ud fra de lånekrav du måtte have.

Lån på nettet bliver nemmere og nemmere for hver år og specielt efter det er blevet muligt at låne penge med NemID. Ingen tvivl om at tjenester som ST Lån bidrager til denne udvikling.

Se mere på Stlaan.dk.


Termino - guide til de billigste lån

Termino.dk er en anden låneservice på nettet, hvor du kan blive guidet til det billigste lån. det kan du igen via gennemskuelighed og overblik over de relevante firmaer på nettet.

Den eneste vej til at finde det billigste lån, er reelt ved at søge hos ALLE der opfylder dine krav og vente p deres tilbud retur. Her skal du så vælge lånetilbuddet med lavets ÅOP (årlige omkostninger i procent). Det bør være simpelthen, selvom tusindvis af danskere helt frasiger sig den mulighed.

Det er dumt - intet mindre! Det kan nemlig spare dig for mange hundrede og endda tusinde af kroner.

Termino guider dig igennem junglen af muligheder, så du kan se hvor du kan låne hvad og med hvilke krav til følge.

Du kan se mere på Termino her.


Opsummering

Hvorfor så denne fokus på låneservices, når siden har sit primære fokus mod landets firmaer. Svaret er helt simpelt - fordi de er mindst lige så vigtige for forbrugerne. 

Lånefirmaerne er nemlig tæt på ligeglade med at forbrugeren får lavet det bedste eller billigste. Deres fokus er mere kynisk og på at få en kunde i kassen. 

Sider som Stlaan.dk og Termino.dk har ikke samme formål, men mere overskud til at hjælpe forbrugerne godt i gang. Du bør derfor kende til dem, hvis du skulle overveje at søge penge på nettet nu eller i fremtiden. 

1 kommentar:

  1. Hei,
    Det var fantastisk, men sant. Jeg fikk et lån på € 50.000. Jeg er glad for å ha et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å oppfylle mange dokumenter, og det slutter ikke godt til slutt. Men jeg er glad for å møte Guro Elvenes. Jeg var i stand til å få lånet mitt på € 50.000 med en hastighet på 2%. Nå har firmaet mitt det bra, og jeg vil fortelle alle i dag fordi de er raske, pålitelige til 100% sikre. Nå refunderer jeg lånet jeg fikk Guro Finance Home. Du kan kontakte ham og ikke kaste bort tiden din. E-post: guroaletteelvenes@gmail.com

    SvarSlet